A ta znowu o porcelanie!
No ale co mam zrobić, że to mój bzik? Ale tylko ta ładna, hahaha.

Pisałam o porcelanie tu:
Królewska porcelana z Kopenhagi - Royal Copenhagen
tu:
Szwedzkie cuda z Upsala Ekeby/Gefle
tu:
Muminki atakują (porcelanę i nie tylko)
tu:
Anne Black
(jutro lub pojutrze pokażę Wam mieszkanie Czarnej Anki i jej rodziny)
i tu:
Świrnięte ptaszki Camilli Engdahl

Tym razem zapuszczę się do kredensów, serwantek, komód, witryn i szaf w Norwegii.
Zapuśćcie się ze mną ;))), zapraszam.

Prawdę mówiąc to projekty tej manufaktury są z pewnością rozsiane po całym świecie. A i ja na naszym Allegro onegdaj widziałam, niestety cena była za wysoka :/

Turi Design (Figgjo Flint Norway)
Fabryka działa od lat 40-tych XX wieku do dziś, a najbardziej znane wzory powstały po 1968 roku, kiedy to Figgjo weszło w spółkę ze Stavangerflint.
Dziś robi sporo niezdobionej, białej i prostej porcelany, a jeśli już zdobioną, to NA SZCZĘŚCIE nawiązującą do swoich charakterystycznych wzorów z ubiegłego wieku.

No to zobaczmy, jak wyglądał wiek XX według Figgjo Flint Norway.



















Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram