moja miłość do roślinek ewoluuje i się rozprzestrzenia.
ma się również dobrze, bez względu na porę roku i na to, czy akurat opiłam się wina, czy obżarłam czekolady.

zaczyna już brakować miejsca na kanapę, a M. twierdzi, że niedługo zacznie brakować i dla Niego.
ech, faceci to histerycy!
a takiego filodendrona to nikt nie widział, żeby on kwękał i stękał, albo żeby mówił "i gdzie ty chcesz to postawić, no gdzie?!", jak na przykład przynoszę stołek.

.

(nie mam żadnego stołka w domu, to chyba dziwne, bo na stołku mogłabym zmieścić i ze trzy doniczki...)

.

kochani, zamierzam lekko ukierunkować mojego bloga.
powinnam zacząć w ogóle od tego, że odnajduję w sobie nowe chęci do prowadzenia bloga!
tak chyba na przekór modom i pędzie w stronę wszystkiego, co dyktują social media.
temu planowanemu powrotowi trochę winni są moi znajomi, bo co i rusz namawiają mnie, żebym pisała.
nie wiem, może chcą się mnie pozbyć, bo zakładają, że jak oni będą piec ziemniaki w ognisku, śpiewać, plotkować i robić różne zabawne rzeczy, to ja będę dziubać w klawiaturę.
tak czy owak, postanowiłam znowu blogować...

.

i no właśnie.
czuję, że mój blog powinien się bardziej zazielenić, zaroślinnić, zabotaniczyć.
że chcę, żeby pojawiały się na nim teksty, zdjęcia, inspiracje, odkrycia i przepisy, których nie znajdziecie na fejsie czy insta.

moje gusta aż tak bardzo się nie zmieniły, ale już nie wyobrażam sobie wnętrz bez roślin (oraz kotów i książek).
i tego zamierzam się trzymać.


mam nadzieję, że i Wam się spodoba
uściski
Wasza fu ❤ ❧ ☀ ☘ 



 link


 link


 link


 link




122 komentarze

  1. Ooo, jak dobrze! Brakowało Twojego poczucia humoru oraz inspiracji. Do miłego zatem(:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, Beatko! a mi brakowało wymiany myśli z Wami. żadna inna opcja tej szansy nie daje w takim stopniu. bardzo Ci dziękuję :-* keep in touch!

      Usuń
  2. Hihi ważne, że Twój mężczyzna nadal je akceptuje ;D u nas również dużo zieleni, ale nie, aż tyle ile bym chciała, bo nasz kotek lubi podjadać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm jak to jest, że jedne kocie gadziny zżerają roślinki a inne nie? odpukać ale moja dwójka trzyma się od kwiatów z daleka...
      ponoć są skuteczne sposoby zniechęcenia futrzaka do podgryzania roślin. próbowałaś czegoś???

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zielony kolor w połączeniu z bielą kojarzy się bardzo sympatycznie, tak ożywczo. Planujesz może zmiany w wyglądzie bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj! to mnie zaskoczyłaś z tym pytaniem :-)
      szablon bloga kupiłam nie tak dawno temu i wieeeeele rzeczy bardzo mi się w nim podoba.
      jest kilka minusów (może ze trzy), ale chyba nie będzie to powodem zmian.
      na blogu nie zarabiam, więc nie wiem, czy byłoby to uzasadnione...

      Natalio, a to pytanie jest tak po prostu, czy masz jakieś pomysły? :-)

      Usuń
  5. Rośliny we wnętrzach nadają fajnego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda nie przepadam za roślinami w pomieszczeniach ale te inspiracje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rośliny to fajny dodatek do wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Roślinność w pomieszczeniach obecnie jest bardzo unowocześniona. Każdy pomysł ma w sobie coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aranżacje z roślin mogą nadać wnętrzu niezwykły charakter.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że rośliny obecnie traktuje się przeważnie jak dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodatki w postaci roślin to świetne rozwiązanie w każdej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo inspirujące zdjecia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje. Dzięki temu, że posiadam dwa piękne apartamenty na wynajem w Kołobrzegu, mogę co jakiś czas aranżować i projektować wnętrza od nowa. Wnętrza w branży hotelarskiej są najważniejsze to one przyciągną ponownie gości lub nie. Dlatego dobierając dodatki, kolory i tekstylna kieruje się właśnie takimi inspiracjami. Wakacje z dziećmi w Kołobrzegu w miłym, ciepłym apartamencie, urządzonym w dobrym stylu to sukces do udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Roślinne dekoracje jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem tak - bez roślin trudno się oddycha. I mówię to pół żartem, pół serio, bo wiadomo, że kilka kwiatków w mieszkaniu nie sprawi, że jakieś duże zmiany będą, ale jednak czuć różnicę, gdy w mieszkaniu jest, i gdy nie ma kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rozwiązania. Zachwyciła mnie ta duża palma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny klimat we wnętrzu. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko wygląda naprawdę ciekawie. Będę częściej zaglądać na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również nie wyobrażam sobie mieszkania bez roślinności. W każdym pomieszczeniu jakaś się znajduje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pomysły. Inspiracje warte naśladowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Rośliny doniczkowe we wnętrzach to doskonała ozdoba, jedna z lepszych dekoracji, co więcej one pasują praktycznie do każdego wnętrza. Sprawdzą się zarówno w przypadku aranżacji minimalistycznych, jak i takich w bardziej tradycyjnym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł! Kradnę ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę świetny pomysł z doniczkami jako firankami!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie zdjęcia, bardzo ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy pomysły i sporo inspiracji wartych uwagi. Jeden z lepszych blogów o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się wszelkie roślinności w mieszkaniu ale u kogoś, samej nigdy nie udało mi się uhodować pięknych okazów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uważam, że rośliny doniczkowe to najlepsza ozdoba domu, doskonały element dekoracyjny, choć wiadomo, że trzeba mieć czas, żeby dbać, pielęgnować rośliny, ale coś za coś. Jak najbardziej warto mieć rośliny w mieszkaniu, wnętrza prezentują się dużo przytulniej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy wpis. Dużo wartych uwagi inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne i pomysłowe rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe pomysły udało mi się znaleźć na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  32. ta ogromna palma robi wrażenie, szkoda że mamy tak małe pomieszczenie ale wyglada rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ekstra wpis! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja najbardziej lubię połączenie zieleni w postaci roślin z bielą.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne wnętrze! Ale nie każdy ma rękę do kwiatów! Dlatego fajnym rozwiązaniem może być fototapeta z motywem roślin? np. mamita.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawe inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny wpis. Same przydatne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Rośliny w pomieszczeniach uwielbiam i przyznam, że mam ich całkiem sporo. Tworzą naprawdę ciekawy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super pomysły. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. hi. I don't now in this article please tell me any one.
    ISO 27001 Certification in Saudi Arabia

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawe pomysły na aranżację roślin w domu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysły na ciekawe dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  43. Interesting pictures.http://kwalitycert.com/iso-certification-chennai/
    http://kwalitycert.com/iso-certification-hyderabad/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny artykuł. Same ciekawe inspiracje warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawe rozwiązania. U mnie w każdym pomieszczeniu znajduje się jakaś roślina

    OdpowiedzUsuń
  46. Your site has a lot of useful information for myself. I visit regularly. Hope to have more quality items.
    iso 9001 certification in saudi arabia

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładnie urządzone, świetne pomysły, brawo

    OdpowiedzUsuń
  48. Good. I really like this, I just found out about this. This was an incredibly wonderful article. Thanks for providing these details.


    ISO 9001 Certification in bahrain |

    ISO 9001 Certification in philippines

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe inspiracje, które warto zastosować

    OdpowiedzUsuń
  50. Roślinność we wnętrzach to według mnie element, który nadaje życia

    OdpowiedzUsuń
  51. Kilka roślin w pomieszczeniach i odrazu jest inaczej. Super inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  52. Też zastanawiam się właśnie nad jakimiś zmianami u siebie w mieszkaniu i wpadły mi w oko fototapety przedstawiające Widok z okna. Waszym zdaniem to dobry pomysł aby położyć taką tapetę na ścianę?

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękne pomysły na dekoracje roślinne. Ciekawą opcją są również sztuczne rośliny i właśnie takie mam zamiar zakupić do swojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  54. To racja, obecnie zieleń króluje we wnętrzach. Można też rozważyć zakup Fototapeta las która doda charakteru i stylu, a dodatkowo pozwoli zapełnić pustą przestrzeń na ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zielone rośliny to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne rozwiązanie, zieleń w domu to podstawa
    PS. fajny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne rośliny w pięknym wnętrzu. Stylowo sfotografowane <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Same ciekawe inspiracje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Krok stronę zieleni to zdecydowanie dobry ruch! Nadaje ona wnętrzu niezwykłego charakteru i drugie życie. Jeśli czegoś brakuje nam w pomieszczeniu, to pierwsza myśl to powinno być właśnie sprawdzenie, czy mamy w nim roślinki. Polecam zerknąć na nasze artykuły odnośnie tego jak wkomponować do swojego wnętrza mech. Jest to bardzo przyjemna dla oka alternatywa dla roślin doniczkowych.

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo podoba mi się sposób w jaki sfotografowałaś rośliny :O

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja uwielbiam rośliny przez moją przyjaciółkę i teraz sama je uwielbiam! Zaczęłam od jednej, a teraz mam cały regał i parapet

    OdpowiedzUsuń
  62. Zazdroszczę tych wszystkich roślin! Uwielbiam zieleń we wnętrzach, zwłaszcza taką naturalną i żywą. Sama niestety nigdy nie miałam ręki do roślin i wszystkie po kolei więdły :(

    OdpowiedzUsuń
  63. Zdjęcia bardzo inspirujące! W szczególności przyciąga ta wielka roślinka, która wypełnia niemal cały kąt. Można zapytać jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  64. Super miejsce, bardzo inspirujący wpis. dzięki wielkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne, odrobina zieleni tej zimowej szarudze była zbawienna :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Rośliny nie tylko zdobią wnętrza w naszych domach, ale mają też przydatne właściwości: oczyszczają powietrze z wszelkiego rodzaju toksyn czy z niektórych alergenów i drobnoustrojów. Warto więc dekorować roślinami nasze pomieszczenia

    OdpowiedzUsuń
  67. Zieleń jest jedną z najlepszych rzeczy. Często używamy do zdjęć ślubnych i zawsze jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne inspiracje! Szczególnie kolekcja sukulentów przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Polecam sklep online z fototapetami - mają naprawdę ogromny wybór zdjęć, a jeśli i tak nie znajdziecie inspiracji z bazy to możecie wybrać swoje zdjęcie - ja tak właśnie zrobiłem z fototapetą do salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Ileż życia do wnętrz wprowadzają takie piękne roślinne kompozycje. Ciekawe czy u nas można byłoby coś takiego wkomponować. Myślę, że najlepiej doradzą nam specjaliści w tej sprawie. Znajoma poleciła nam zespół architektów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-domu-online/ , którzy na pewno będą wiedzieć jak zrealizować taki projekt.

    OdpowiedzUsuń
  72. Rośliny dodnoszą pozytywną energię pomieszczenia. Pomagają im zresztą w tym, także koty :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne miejsce z charakterem i w nietuzinkowym klimacie. Idealne na sesje zdjęciową. Chętnie bym tam zrobił zdjęcia, bo ma taką pozytywną moc :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zieleń w pomieszczeniach zawsze jest wskazana. Gdy jej nie ma, to dziwnie się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Coś pięknego, te donice w oknie chyba najbardziej mi się podobają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziękuje za te propozycje prezentów czekamy na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  78. Super komponują się kwiaty z białymi ścianami. Uwielbiam to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękna przestrzeń! Im więcej roślin w pokoju, tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Dziękuję Takie porady są zawsze potrzebne. Czekamy na kolejne materiały

    OdpowiedzUsuń
  81. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń
  82. Można by tu jeszcze gdzieś wkomponować ładny telewizor The Frame z funkcją Art Mode, która pozwala na zmianę wyglądu ramki okalającej ekran. W momencie kiedy wyświetla sztukę np. obraz wygląda jak mebel a nie urządzenie elektroniczne. Można ustawić jeden statyczny obraz lub dowolną ilość zmieniającą się w czasie. Telewizor ma wbudowane dekodery naziemne i satelitarne co ułatwia jego zawieszenie i eliminuje kable łączące TV z dekoderem. Wystarczy, że wykonamy montaż oraz ustawienie anteny satelitarnej podłączymy kable koncentryczny bezpośrednio pod telewizor i możemy oglądać swoje ulubione programy na stylowym urządzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  83. Przepiękna sceneria! W sam raz na Fotograficzną sesję ślubną mało tego, udałoby się zrobić tam ujęcia do teledysku ślubnego.

    OdpowiedzUsuń
  84. Rośliny doniczkowe we wnętrzach to jeden z najlepszych wyborów, jeśli chodzi o dekorację. Nie tylko dodają blasku i życia, ale są też bardzo uniwersalne i pasują do praktycznie każdej aranżacji. Czy twoje wnętrze jest minimalistyczne i skromne, czy też bardziej tradycyjne i pełne dekoracji, rośliny zawsze będą dobrze się prezentować. A co więcej, nie tylko dodają dekoracyjnego elementu, ale także poprawiają jakość powietrza i sprawiają, że nasze mieszkanie wygląda bardziej żywo i kojąco. Tak więc, jeśli jeszcze nie masz roślin we wnętrzach, warto rozważyć taką dekorację!

    OdpowiedzUsuń
  85. Odpowiedzi
    1. świetne zobacz u mnie https://czasnamontessori.pl/nadwrazliwosc-sensoryczna-u-dzieci-jak-ja-zidentyfikowac-i-leczyc/

      Usuń
  86. Najwiekszą inspiracją dla mnie są zawieszone doniczki. jak ty je podlewasz?

    OdpowiedzUsuń
  87. Naprawdę śliczny i niesamowicie ciekawy obraz. Wygląda to absolutnie rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Niesamowite połączenie kolorów. Jest to niezwykle przydatna inspiracja. Wydaje mi się że brakuje tutaj kołdry z salonie.

    OdpowiedzUsuń
  89. Biuro projektowe jest miejscem, gdzie spotykają się wizja i realizacja. Pracujący w nim architekci i inżynierowie łączą swoją pasję, wiedzę i doświadczenie, aby tworzyć zrównoważone, bezpieczne i estetycznie satysfakcjonujące przestrzenie. Współpraca z biurem projektowym to gwarancja, że każdy aspekt przyszłej inwestycji, od koncepcji po wykonawstwo, zostanie dokładnie przemyślany i zaplanowany z uwzględnieniem najnowszych trendów architektonicznych oraz standardów budowlanych. Biura projektowe oferują szeroki zakres usług, od projektów domów jednorodzinnych, poprzez budynki wielorodzinne, aż po obiekty użytku publicznego, dostosowując każdy projekt do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów oraz specyfiki lokalizacji.




    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram