Nie wytrzymałam i niniejszym ogłaszam: bawmy się i słodźmy sobie co niemiara ;D


Candy, candy!!! Czyli słodka wymiana :)
Bawcie się razem ze mną, prooooszę!


Koniecznie chcę obdarować kogoś bransoletką.
Bransoletka jest z kulek żółtego, zamglonego jadeitu nawleczonych na sznurek jubilerski. Kulki rozdziela czacha z howlitu turkusowego na srebrnym, zamotanym druciku.
Bransoletka ma regulowany obwód: będzie dobra i na szczupłe i na słuszniejsze nadgarstki.
Nic w niej nie powinno uczulać.

Lubię jej kolory, są letnie, wakacyjne.
Ach, no i pierwszy raz w życiu udało mi się zrobić taką sprężynkę z drucika srebrnego, że jest pewność, że czacha sama z siebie się nie odczepi :)

Co trzeba zrobić, żeby zostać posiadaczką bransoletki?
  • Dodać się do Obserwujących mojego bloga (jeśli już się go obserwuje, to drugi raz nie trza) :),
  • Zamieścić do tego wpisu komentarz, może być nawet o możliwościach owczego lotnictwa ;D,
  • Na swoim blogu zamieścić stale (tzn. do 30 czerwca) widoczny aktywny, czyli odsyłający do mnie, banner informujący o moim candy - czyli jedno ze zdjęć poniżej (popatrzcie na mojego bloga, po prawej stronie mam takie właśnie bannerki z innymi wymiankami),
  • Nie masz bloga? Nie szkodzi: dodaj się do Obserwujących i zostaw od siebie kilka słów plus swój adres e-mail.

To wszystko :)

1 lipca odbędzie się losowanie i ogłoszenie wyników. Chyba poproszę Julcię o pomoc :)
Zwycięzcę poproszę o adres do wysyłki i ziuuuuuu! wysyłam bransoletkę ze straszną czaszką!

Chyba nie wytrzymam i zrobię jakieś nagrody pocieszenia, niespodzianki, o.

Oto bransola:




A ponieważ ma być słodko i cukierkowo, opakuję bransoletkę w staromodne cukieraski. Takie, jak onegdaj lizaki bywały. Retro-candy ;)
Pamiętacie? Ja zawsze ogryzałam naokoło ;)





Bardzo serdecznie zapraszam do zabawy. 
Każdy każdziusieńki może w niej wciąć udział :)))

Piosenka:





Słodkie całuski zasyłam,
Wasza fu  :)



42 komentarze

  1. no, osttanie podejscie ( 5), teraz proba wyslania jako anonim:0
    No wienc tak: blogasek superoski, idealnie trafia w moj gust estetyczny.

    Bransoletka piekna, mam kolczykli z trupimi czachami, tylko zolte:))

    Malgoska Stec
    mstec@mast.ms

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się :)

      Cieszę się, że znajdujesz coś dla siebie na moim blogu, dzięki za miłe, motywujące słowa i powodzenia! :)

      Usuń
  2. babusi sie podoba ta trupia czacha.
    bardzo chetnie przyjme i sprezentuje jej na dzien babci.

    wez_sie@gazeta.pl

    papatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do stycznia każesz Babci czekać? :(

      Usuń
    2. od stycznia 2012 nie moze sie doczekac na nia...

      Usuń
  3. Oj, na mój ogromniasty nadgarstek się nie zmieści ta bransoletka, ale obiecuję - OBIECUJĘ! - że będę ssała te cukierkowe jadeiciki do śmierci! [o ile szczęśliwą posiadaczką się stanę]

    Ewentualnie zadowolę się workiem nostalgicznych lizaczków.

    A tak w ogóle to wszystko mnie zadowoli. Nawet NIC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, komuś się zebrało za fizolo... fifolozo... na filozofowanie, no! ;D
      Na pewno bransola będzie pasować, nie wnikając w rozmiar Twoich nadgarstków, bo mam regulowany obwód :)

      Usuń
  4. nie mam bloga, nie mam konta na fejsie, ale zapisałam się na blog-lowe-krowe, bo czacha jest słitaśna i w sam raz do garsonki do biura mi będzie pasować.
    uściski,
    Karolina
    kbr.ostrowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i o stan garsonki pytam ;)
      Czy ona aby się czachy nie wystraszy? Nieeee, te biurowe to twardzielki!

      Usuń
  5. ta czacha to talizman?
    o możliwościach owczego lotnictwa może w innym poście, podobnie jak o wpływie księżyca na życie seksualne mrówek :),
    lubię tu zaglądać, może od tego nie będzie u mnie w domku piękniej, ale co się napatrzę to moje :) i lubię Twoje bratnio-siostrzane poczucie humoru ;)
    a banerek zaraz się zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, Jo, za absolutne poprawienie mi minorowego, poniedziałkowego, powyjazdowego nastroju :)
      Już wiem, po co się wraca do miasta! :***

      Usuń
  6. A ja też się pozachwycam. Bloga uwielbiam, teksty wyśmienite, tryskające humorkiem - lekko i przyjemnie. Styl po mojemu i dlatego niepokój mnię ogarnia gdy wpisu niet. A do konkursu wszystko gotowe. Owce wystylizowane, samolot umyty, kokpit pachnie można startować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, cieszę!!!
      Jakie cudne kokardy na owieczkach przysiadły ;D

      Usuń
  7. Witam. Niestety nie mam bloga, ale już Cię wstawiłam do ulubionych i napewno często będę obserwować. Życzę wielu pomysłów. Ola.
    a.zurek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Olu :)
      Fajnie by było, gdybyś obserwowała mojego bloga poprzez linka "Dołącz się do tej witryny". Da się na pewno jakoś, a to konkursowy warunek :)

      Poowdzenia życzę!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Szkoda, że czekoladą nie mam jak poczęstować, tak przez monitor ;)

      Usuń
  9. Obserwuję jako: Moustache
    E-mail : marla5@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako karolina wołoszczuk
    mój email to karcialesna@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętam te lizaki!! :)) pyszne były!
    ustawiam się w kolejce :), obserwuję jako agnieszkazg, a że bloga nie posiadam, zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ich czar i kwaskowaty smak nie przemijają. Jak się ich skosztowało dziecięciem będąc, to już się na zawsze lubi ;)
      Miło mi, że do mnie trafiłaś!

      Usuń
  12. jacie ile w tym poście adhd, pozytywnych emocji i szaleństwa! aż nie mam gdzie oczu podziać!! oczywiście się zapisuję na te cukieraski z nadzieją na wygraną ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, ButterChilli :)
      A wygrajże! Będzie słodko-ostro wtedy u Ciebie :)

      Usuń
  13. śliczny kolor ma ta bransoletka! :-))
    chętnie biorę udział :-))
    obserwuje jako: butoholiczka
    e-mail: cruelorchid@o2.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeśli wygrasz, znajdziesz do niej odpowiednie trzewiki ;)
      Powodzenia,
      fu :)

      Usuń
  14. Ekstra blog;] często zaglądam i podziwiam choć jeszcze nie komentowałam;] Zgłaszam się do rozdania ;]
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Miki, za sympatyczny odzew na moje wypociny :)))
      I zapraszam częściej, komentuj do woli, bo lubię z Wami myśli wymieniać :)

      Usuń
  15. Obserwuję jako Cally.♥

    Dodałam w pasku bocznym: http://light-of-fashioon.blogspot.com/

    light.of.fashion@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Cally :)

      Tak zupełnie poza konkursem: nie mogę otworzyć strony Twojego bloga, a ciekawość... :)

      Usuń
  16. zgłaszam sie :)
    obserwuję jako: OliwkaEwka
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!
      Lubię Ewki i lubię oliwki. I Oliwki! ;D

      Usuń
  17. Przecudna bransoletka-Czacha to teraz hit sezonu:)),a te cukierasy:omnomnomnom:D

    E-mailik:natalia38@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ze mnie gamoń! Prawie przegapiłam Twoje candy!
    No zapisuję się , oczywiście! :)
    Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram