Taki dosyć dziwny tydzień mam za sobą, muszę Wam powiedzieć.
Na dodatek nie mogę dziś używać swojego komputera, a ten, z którego teraz korzystam... Jeśli się w ciągu  godziny nie rozsypie w drobny mak, to będę bardzo zdziwiona ;)

"Dziwność" minionych 7 dni znakomicie podkreśla moje główne znalezisko, którym się solidnie zauroczyłam.


Blog dla freaka ;)
Lubię nienormalne zabawki!


W zasadzie wystarczy zajrzeć i komentarz staje się zbędny. Tysiące dziwnych, brzydkich, odjechanych, strasznych, pokręconych, niegrzecznych, zdeprawowanych, obrzydliwych, kosmicznych zabawek. Zabawek nieprzypominających zabawki, zabawek, którymi strach się bawić, zabawek, które mogą się przyśnić i Laleczka Chucky będzie przy nich doprawdy śmieszna ;D
Powiem krótko: zakochałam się w tych zabawkach, w tym blogu i w samym pomyśle, by przeczesywać świat w poszukiwaniu takich freak-stworów!

I to znalezisko pociągnęło za sobą dalsze...

Porcelana
Monster Plates by Julia Dombrowski
Źródła: kilka ;)



Szlachetny materiał: porcelana i szlachetne inspiracje: wzory ludowe, głównie cebulowy oraz niezbyt przyjemni, ale jednak, bohaterowie masowej wyobraźni, jak np. Kuba Rozpruwacz, Quasimodo, potwór dra Frankensteina, Freddy, Nosferatu i inni.
I powstała perełka. Dziwna, ale piękna. Zdecydowanie "na ścianę" (Funita: talerze na ścianie).


Biżuteria
The Brooklyn Monsters
Źródło: etsy.com




Uwielbiam szkło zrobione techniką lampwork. Ale nie lubię koralików naśladujących zwierzęta czy ludzi. Rzadko podobają mi się szklane kwiaty. Lubię abstrakcję ;)
O, taką, pamiętacie? Funita: światy równoległe
Ale jak się bawić, to się bawić.
Przeciez obiecałam sobie nie zestarzeć się nigdy na tyle, by np. Muminki były dla mnie za mało poważne.
Więc na szyję wybieram POTWORA! ;) Niech sobie dynda.


Ufffff, dobrze, że zeszły tydzień się skończył. Może ten, który się zaczął, będzie jakiś bardziej normalny i zaowocuje tylko ładnymi odkryciami? Śmiem wątpić, ale dam radę. Pomożecie? ;)

Grunt, że Delecta wygrała z Jastrzębskim Węglem. Dziś proszę o równie gładkie 3-0, Chłopcy!!!
A tak w ogóle, to Antiga na prezydenta!!! ;DDD





Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram