Ikeową szafkę PS lubię! Czerwoną zwłaszcza, czarną, srebrną i w ogóle jakąś samodzielnie przemalowaną również, białą najmniej, ale jednak lubię, no i zależy jak i z czym zestawioną.


To, że zdolna osoba potrafi ją wspaniale wkomponować we wnętrzu tradycyjnym, nowoczesnym, minimalistycznym, barokowym, monochromatycznym, kolorowym - jakim chcecie, tylko z głową - też lubię ;)
I że nie trzeba na nią wydać fortuny - lubię.
Widziałam już tę szafkę postarzoną, widziałam w towarzystwie tekstyliów Josefa Franka (Wygrażam Josefowi), widziałam w lofcie, na przedpokoju, w łazience (wersja pionowa), w roli bufetu, szafki pod TV. Widziałam, widziałam i się nie znudziłam.
Czas oddać hołd czemuś, co na pewno wszyscy znają ;)
Zaprojektował ją w 1999 roku Nicholai Wiig Hansen (wiighansen.com), zdolniacha, który dla Ikei zrobił jeszcze kilka niezłych projektów. I nie dla Ikei też ;)

Np. taki zestaw pojemników do żywności Primus - dobry do pikniku na drugim końcu tęczy.

walking-away.de


Ale będzie o szafce i już! Bo na to zasługuje. Wspaniałych inspiracji z szafką Ikea PS jest mnóstwo. Dlatego ten temat będzie wracał i wracał ;)











 flickr, katisworld


 ikeafamilylive.com




Taką szafkę, i to chyba niejedną, ma w swojej pracowni Orla Kiely. Pokażę następnym razem. Oczywiście, jak będziecie grzeczni ;)
Chętnie przyjmę każdą ilość inspiracji z szafką Ikea PS, przysyłajcie śmiało - dzięki! :)))



P. S.
Ludzie, błagam!, wysypujcie ziarenka dla ptaków, wywieszajcie słoninkę i zostawiajcie choć jedno okienko piwniczne otwarte dla podwórkowych kotów, wystawiajcie w piwnicach choć odrobinę suchej karmy dla nich, poświęćcie stary kocyk, obłóżcie nim kocie budki (na moim osiedlu są) lub zostawcie go w piwnicy!!! Jest strasznie zimno, trzeba pomóc braciom mniejszym, miauuu i ćwirrr :)


4 komentarze

  1. Kasia z Podlasia3 lutego 2012 12:51

    Fajowa jest. I naprawde mozna taka w ikei dostac? nigdy nie widzialam. a to zdjecie balkonu jakos mnie ipnotyzuje, nie wiem czemu, ale strasznie mnie bierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, można dostać. Chyba, że w Twojej Ikei taka szafka jest nielegalna!!! ;F
    Nie jest droga, nie jest też super tania. Cena umiarkowana ale możliwości ogromne.
    A zdjęcie balkonowe jest super, takie ziołowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia z Podlasia4 lutego 2012 11:22

    tylko gdzie ja takie cus wstawie? pozniej, no bo przeciez nie teraz do mojej mini-mini chatki. a to zdjecie... chyba przypominaja mi sie lata palenia na balkonie :F

    OdpowiedzUsuń
  4. Chatkę można zmienić, specjalnie po to, żeby zmieścił się w niej nasz ulubiony mebel ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram