krzyżyki robią furorę we wnętrzach i nie jestem z tym spostrzeżeniem jakoś nadzwyczaj odkrywcza, wiem.
koło już też podobno odkryto.
przechlapane.

wszyscy maja w domu jakiś krzyżyk, a niektórzy to i ze sto.


moja wielce oświecona teoria jest taka, że w czasach
obrazkowości,
ikonkowatości,
emojiwatości,
piktogramatości
i w ogóle nie-czytowatości,
zwykły krzyżyk powie więcej, niż górnolotna lub arcyzabawna sentencja,
choćby ją wypisać najnowszymi trendami w typografii na czerpanym papierze
i oprawić w ramę odziedziczoną po arystokratycznej babci.


krzyżyk powie chociażby: tak, Eugeniuszu, odnajduję się w trendach w interiordizajnie, zwłaszcza skandynawskich bynajmniej.


nie ma co się dąsać na rzeczywistość. trzeba robić swoje (czyli ja np. nadal będę czytać) i lubić swoje.
a tak się składa, że krzyżyki lubię i Eugeniusz może mi naskoczyć.

jeszcze swojego krzyżyka nie mam, ale chyba będę miała, bo przecież to można lakierem do paznokci (czarnym) albo korektorem biurowym (białym), używanym gęsto do korespondencji z urzędem skarbowym zrobić.
na stole lub na czole.


czas na krzyżowy ogień inspiracji:













no dobra i...

(jak ma w zwyczaju w połowie mojego zdania mówić mój tatuś)



...cześć!
:-D




xoxo
Wasza fu



8 komentarzy

  1. Na czole, stanowczo na czole a nie na stole:) a w zasadzie to można połączyć typografie i krzyżyk i haftem krzyżykowym wyszyć np. popularne "kto mlaszcze.."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kto mlaszcze, temu leżeć krzyżykiem i przepraszać" ;-)

      Usuń
  2. Krzyżyki skandynawskie podbiły mnie już jakiś czas temu. Mam poduszkę i kosz z krzyżem, i nie wiadomo, czy mi to wystarczy. Inspiracje piękne, miałabym chęć na krzyżykowy pled:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten konkretny krzyżykowy pled, o którym pewnie obie myślimy, jest niestety pierońsko drogi :-(((

      Usuń
  3. Pięknie to wygląda, ale zastanawiam się czy na dłuższą metę nie jest uciążliwe? Chciałabym taką tapetę w sypialni ale właśnie trochę się obawaiam. Aktualnie też zastanawiam się nad tym jaki materac wybrać do nowego łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy motyw. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzyżyki to nie tylko świetny motyw na dekorację wnętrz, ale też jedna z najpopularniejszych zawieszek na naszyjnikach: https://esclusiva.pl/Naszyjniki-z-wisiorkiem-zawieszkami mimo mijających lat, nadal pozostaje bardzo modny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo inspirujący wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram