Okres przedurlopowy w pracy + goście w domu = OMG :)

Fajnie jest, bo czas biegnie sprintem i urlop szybko stanie się faktem. Tylko, czy ze wszystkim zdążę?
Przecież jeszcze zakupy (a listy ciągle brak!), fryzjer, pakowanie, tysiąc i jeden przygotowań…

Przynajmniej pedicure odpada, bo niezbyt pięknie rozwaliłam sobie nogę nad jeziorem :(


Mam nadzieję, że przed urlopem zdążę jeszcze się odezwać na blogu z raz czy dwa, nieco bardziej treściwie.

Dziś tylko fotka-przelotka. A w roli fotki ilustracja DinaryMirtalipovej, niesamowicie utalentowanej plastyczki pochodzącej z Uzbekistanu.
Cudowne są jej rysunki, malunki i dekoracje!


Ten kot dba o kondycję fizyczną zupełnie jak ja:
najpierw hantle, później w nagrodę deser ;DDD





;)))






podpis photo podpis_zps20d4de9e.png




16 komentarzy

  1. ;))))) no właśnie na przyjemności trzeba sobie zapracować ;D
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. Jakoś po wysiłku czy dzielnej pracy po prostu, wszystko lepiej smakuje :)
      :*

      Usuń
  2. ha ha no w podobny sposób ćwiczę :P ;)
    gdzie się będziesz urlopować kochana fu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, to pewnie masz efekty jak ja ;D

      Najpierw trochę jeziora, a później 2 tygodnie w Bieszczadach (trzeci raz pod rząd) ;D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :)))
      Zajrzyj na stronę autorki tego cuda. Można tam wsiąknąć :)))

      Usuń
  4. świetna ilustracja i bardzo życiowa :)
    u mnie również ostatnia prosta przed urlopem więc biegam i załatwiam co trzeba i tak myślę,kiedy ja się spakuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życiowa, to fakt ;D

      Pakowanie na ostatnią chwilę jest niebezpieczne... Chyba, że lubisz przygody w stylu "tym razem pójdę w góry w klapkach, bo zapomniałam butów trekkingowych" ;)))

      Usuń
  5. Fajny pomysł z tym kotem. W ogóle ładna ilustracja, pomysłowa i oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalna, zgadzam się. A co do pomysłu, to tylko jedno mi się na myśl nasuwa "Ach, życie..." ;D

      Usuń
  6. Sympatyczna fotka przelotka. Daje nadzieję po ćwiczeniach na odrobinę zasłużonej pyszności ;-) Tak trzymać!
    Podobnie jak Ty wypatruję wakacji i ciesze się z tego niezmiernie.
    A zatem, wspaniałego i beztroskiego urlopowania życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tobie też mnóstwo dobrej pogody i słonka w serduchu :)

      Usuń
  7. Pucio, fantastyczna grafika :) i miłego urlopowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam, jak ktoś do mnie mówi "Pucio"! :D
      Dziękuję i za to i za życzenia.
      Wszystkiego naj naj naj i do napisania po urlopie :*

      Usuń
  8. Świetna grafika, na pewno będzie się też doskonale prezentować w wydruku na ścianie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że masz na myśli wydruk kupiony od autorki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram