W telegraficznym skrócie, bo nie ja mam gadać, tylko Wy licytować ;)))
Gadać to może będą zwierzaki w Wigilię i zapracujcie sobie na kilka dobrych słów od nich, o!

Chyba lubicie design (bo, że zwierzęta lubicie, to wiem), skoro czasem tu zaglądacie? :)))

W skrócie: kupujecie sobie coś pięknego, wymarzonego, designerskiego, niepowtarzalnego, płacicie za to, a pieniądze, miast do sklepu, idą na pomoc wszelkiej zwierzynie.
To sprzedawcy, twórcy, projektanci zrzekli się swojej doli, a my możemy sprawić, że ta dola będzie brzęczeć złotem i przełoży się na wiele pełnych misek ;D

Akcja
Design Dla Zwierząt






Strona

Aukcje

Mam coś na oku, licytuję, ale nie pogniewam się, jak ktoś mnie pięciokrotnie przebije. Im wyższa cena, tym więcej na zimę na pomoc braciom mniejszym.

Ja wiem, teraz czas oglądania każdej złotówki cztery razy, czas wydatków.
No właśnie, ale wystarczy złotówka :)))

Aukcja EKOSTRAŻY:
Zajrzyjcie, poczytajcie, jakie biedactwa wymagają pomocy takich ludzi. I naszej :)

1 zeta, 1 złocisz, 1 złoty polski :)
Oczywiście możecie e-kartek od Ekostraży kupić i 50!
Ja na swoją czekam i będę ją mieć na tapecie, o!
 

Co sobie fajnego kupicie na tych aukcjach? :>



Pucio!
Wasza fu  ;D


*I*
v





6 komentarzy

  1. Też sobie coś zlicytowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co fajnego, co? Chwal się, bo chwalenie się jest przyjemne, a design jest ładny, więc jak się pochwalisz, to będzie przyjemnie i ładnie :)
      I w ogóle to fajna z Ciebie babka!

      Usuń
  2. Ja też trafiłam na aukcje Designu dla Zwierząt kilka dni temu i teraz przymierzam się do licytacji, zawsze wkraczam ostatniego dnia :) a za linka do ekostraży dziękuję, kupuję teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe akcje! muszę koniecznie zobaczyć, może i ja się przyłączę:) dziękuję za informacje... niewiele potrzeba przecież, aby ktoś był szczęśliwy...lub jakiś zwierzak właśnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram