Nie poskąpię temu odkryciu słów i poświęcę mu cały wpis, zamiast jedynie zaszczytnego miejsca w BOT (Blogowe Odkrycia Tygodnia) ;)
Siedzę już nad nim ponad tydzień, oglądam, czytam i chciejstwo we mnie wzbiera. Na szczęście takie chciejstwa mam już opanowane i na razie do szczęścia wystarcza mi  cieszenie nimi ócz mych bławatnych, hahaha :D

Przedstawiam Wam A2 (a2designers.se).

A2 o sobie:
"A2 is a Swedish furniture brand owned and established by the design studio A2 designers. [...]
The A2 brand began as a crazy dream of an own furniture collection with creative and unique objects genuinely produced near our studio. To some it might be a crazy idea and we can only admit – it is and in addition we believe in it.
Our vision is to create a new, young and brave brand that dares to realise interesting and a bit different ideas. We simply want to challenge the furniture world. We cherish a genuine production with carefully chosen materials which results in high quality products with a strong identity. All our products are, and will always be, produced by skilled craftsmen in Småland, Sweden.
A2 is designed and managed by Sara Larsson in collaboration with family and co-workers. The brand is owned by A2 designers AB."

Czy coś trzeba dodawać?
Na żywo mebli A2 nie widziałam, nie głaskałam ich, nie trzaskałam drzwiczkami komód, żeby sprawdzić, czy wszystko gra, nie siadałam na stołkach, żeby zobaczyć, czy się nie zawalą ;))), nie próbowałam odrapać farby z frontów, żeby zobaczyć, czy da się to-to postawić przy dwóch wspinających się kocurach.
Ale wierzę w projekty ludzi, a nie korporacji, wierzę w skandynawski design i kocham to, co A2 pokazuje na zdjęciach! 

Pozostaje więc tymi zdjęciami się nasycić.

Gdzie trzymasz ulubione kolczyki? W fioletowej szufladzie, trzeci rząd od dołu ;)
Fajnie by było, ale to tylko drzwi, a za nimi półki - też dobrze.
Szafka COLLECT.


Trzymaj mnie w domu, trzymaj mnie w biurze, bo pasuję wszędzie. Laleczkę Kokeshi możesz postawić na mnie ;)
Szafka NO. 24.



Halo, Szuflandia! ;)
Komoda STRIPE.
Obok: wieszak TWIG, również projekt A2.



Do przechowywania, patrzenia i dotykania. Nie umiałabym się powstrzymać przed macaniem tych pięknych frontów! ;D 
Szafki z linii COLLECT 2011.



Wersja niższa, wcześniejsza, w jednym kolorze. Może nawet piękniejsza przez większą prostotę i drewniane nóżki?
Szafka COLLECT 2010.



Jeśli macie wątpliwości co do tego, jak A2 nam życzy, to proszę bardzo:
Stołki HAPPY.



Rzecz dość niesłychana, nie każdemu się pewnie spodoba. 
Poniżej przykładowa aranżacja, ja bym się nigdy nie odważyła trzymać roślin tak blisko książek. Trzymałabym więc tam coś innego, ale sama nie wiem...
System modułowy wielofunkcyjny STREET.



I na koniec (a to nie ostatni projekt, resztę sprawdźcie sami, jeśli macie ochotę) piękny regał/półka. Nic dodać, nic ująć, zapisuję do inspiracji na podręczne przechowywanie ulubionych kurzołapów ;) (podręczniki książkowe)
Półka/regał ANGLE.



Wszystkie zdjęcia oraz cytat z: a2designers.se



Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram