Kochani, bardzo Wam dziękuję za udział w jelonkowym giveaway.
Mogliście się zapisywać tu, na moim profilu instagramowym oraz na fanpage'u fb.

To giveaway okazało się konkursem jedynek.
Bo było pierwszym, które ogłosiłam również na instagramie i wygrała je osoba, która jako pierwsza się na nim zgłosiła.
Gratuluję, @geometrycznie :-)

Nie było to zamierzone, ale zabawnie się złożyło.
Chyba muszę przyjrzeć się bardziej jedynce w numerologii ;-)


Mam nadzieję, że w najbliższym czasie odnajdę czas na porządne blogowanie.
Niestety teraz mam ultra-sezon w pracy i czuję się deczko wyssana...


Ale chyba wraca mi również ochota do "moodboardowania" czyli kolażowania i oto ostatni efekt :-)
Może w końcu uda mi się namówić więcej osób do zabawy we wnętrzarskie kolaże???



A teraz chyba otworzę wino i padnę na pysk... ;-)


xoxo
Wasza fu

1 komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram