Bez poduszek nudno jest ;)

Bez poduszek kanapa jest tylko kanapą i mniejsza szansa, że zamieni się w kilka sekund w wygodną leżankę. Bez poduszek kanapa zawsze wygląda tak samo.

Bez poduszek nie ma opcji usadzenia nadmiarowych gości na podłodze ale tak, by było im komfortowo i by jeszcze kiedyś chcieli nas odwiedzić ;)

Bez poduszek koty nie mają się na czym kokosić (bo przecież specjalne legowisko jest fuj i kto to widział, żeby porządny kot spał na czymś, co zostało kupione specjalnie dla niego) ;)

Bez poduszek ciężko jest zafundować sobie sezonową albo pod wpływem nastroju wymyśloną metamorfozę pokoju za grosze.

Poduszki to naprawdę bardzo sprytne dekoracje, dające wiele możliwości, jeśli chodzi o błyskawiczna odmianę wnętrza lub zamaskowanie jego niedoskonałości (plama na kanapie, ratunku!!!).

Mam słabość do poduszek niezbyt poważnych, kolorowych, z nadrukami kojarzącymi się raczej z pokojem dziecka. Lubię konkretne, graficzne wzory. Kontrasty. Kolory.
Żadne tam romantyczne blade różyczki ledwie widoczne na pastelowym tle.

A Wy jakie podusie lubicie?



PODUSZKI DLA MNIE:










1. Poduszka wąż (Ferm Living) - do kupienia np. w Mukaki and Friends.


 






2. Poduszka z sową (Donna Wilson) - do kupienia np. w Cocoshki.







3. Poduszka Stockholm (Ikea) - do kupienia w Ikea.





4. Poduszka Lulu (Sebra) - do kupienia np. w Scandinavian Living.





5. Poduszka trójkąty (Dekoboko) - do kupienia np. w Formazone.


 kolaż własny :)



I jeszcze tylko chciałabym zaznaczyć, że poduszek w swoich inspiracjach mam chyba z 50...
Ale narzuciłam sobie formułę, żeby w chciejstwach pokazywać tylko po 5 sztuk, więc teraz mam ;)







podpis photo podpis_zps20d4de9e.png




24 komentarze

  1. Oh też kocham poduchy, ale nienawidzę mojego salonu, więc brak mi motywcji, żeby je zmienić... :/ ale zainspirowałaś mnie, chciałabym uszyć sobie poduchy, więc teraz muszę tylko znaleźć odpowiednie tkaniny ;P
    PS. Mówiłam Ci już że nowy wygląd wymiata? Nie? to móffię teraz :D rządzisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika, poduchami możesz odmienić cały salon. A na pewno nie kosztują tyle, co nowa kanapa, meble i malowanie ;))) Więc proszę bez wymówek, zwłaszcza, że sama potrafisz szyć i tworzyć i w ogóle :)

      Jaaaaaa, dzięki za to o wyglądzie. Blogusiek aż pokraśniał ;D
      :***

      Usuń
  2. takiego węża kiedyś dzieciom z szalika zrobiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, zdolniejsi maja w życiu lepiej ;)))
      Mniej zdolni albo cierpią, że czegoś nie mają albo wydają myljony i później nie mają na smalec do chleba ;)

      Usuń
  3. haa tez kocham poduszki i dlatego na mojej kanapie jest kazda poduszka z innej wsi,hee,chcialam napisac kazda poduszka jest inna,no i absolutnie nie ma tam poduszki w prawie niewidzialne rozyczki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak napisałam o tych różyczkach i się przestraszyłam, że kogoś może mogę urazić.
      Ale chyba nie tym razem ;)))

      Każda poduszka z innej wsi to dobre określenie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Juhu :) Ja też, ja też, ja też! ;D

      Usuń
  5. Podoba mi się nr 3, bo, choć ciężko w to uwierzyć, nie mam jeszcze żadnej b&w :) Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B&W są ekstra jako takie poduszkowe tło, "wypełniacz". Dają fajny kontrast i można do nich dobrać co tylko się zamarzy :)

      Dzięki :)

      Usuń
  6. to ja zapraszam do mnie - poduch na decorisland.pl do wyboru - do koloru - glownie czarno białego ;)
    A poducha lulu swietna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kilka poduś u Ciebie to prawdziwe śliczności. I gałki i wazoniki, oj, oj, poziom chciejstwa mi wzrósł przez Ciebie ;D

      Usuń
  7. Na chwilę (no może trochę dłużej) wycięło mnie z blogowego świata a u Ciebie tyle nowych postów do przeczytania, tyle ładności do obejrzenia. I piękny nowy główny Funitowy banerek!!! Rozsiadam się wygodnie i zabieram do nadrabiania zaległości. I niestety nie siedzę na poduszkach, bo wszystkie zajęte przez koty. Tak, tak już dawno temu doszłam do wniosku, że sa pewne rzeczy które kupujemy tylko dla nich, tak jest z poduchami :-) I wiesz moje 4 bestie mają swoje ulubione, nie że każdy na każdej :-)))
    całuję Funitko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kavka na twardym zydelku, a futrzaste stwory mrucząc, wylegują się na dekoracyjnych poduchach. Wróć: na wszelkich poduchach ;) Już to widzę!
      A to, że koty mają swoje jasno określone upodobania, graniczące wręcz z gustem to rzecz jasna ;D

      Dzięki za słówko o banerze, Kavko :*

      Usuń
  8. Uwielbiam poduszki! Większość sama szyję, haftuje, ozdabiam, ale ostatnio kupiłam sobie taką bardzo miękką i puszystą na sferawnetrz.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie z tym, że umiesz sama sobie coś pięknego stworzyć! :)

      Usuń
  9. Zakochałam się w sówce! A potem zobaczyłam cenę i się z miejsca odkochałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Donna Wilson się ceni.
      Ech :)
      Całkowicie Cię rozumiem, bo choćby mi kilka stów na głowę z gałęzi spadło, to bym się wahała przy zakupie, pomimo absolutnej piękności tej podusi.

      Usuń
  10. i ja lubię poduszki,właśnie w h&m home na wyprzedaży upolowałam poduszke w różowy chevron i tak się teraz zastanawiam czy mi pasuje do moich szarości czy nie..
    z Twoich podoba mi się sówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, przecież szary i różowy w każdym odcieniu to chyba najpiękniejsze zestawienie kolorów EVER! ;D
      Muszę zobaczyć zdjęcie, no muszę!
      I szewron bardzo lubię, więc podwójnie muszę.

      Usuń
    2. z pewnością pojawi się w następnym poście :)

      Usuń
    3. To czekam, bo widzę, że jeszcze nie ma ;)))

      Usuń
  11. Czekam na kolejny poduszkowy post, bo gust mam chyba podobny, a czeka mnie metamorfoza kanapy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że będzie niedługo, bo już czas pochwalić się moim wyśnionym poduszkowym zakupem. Od dawna marzyłam o czymś pewnej firmy i mam! :) Za połowę ceny :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram