No więc…


Wymyśliłam sobie nowy cykl. Cyk i cykl ;)

A dlatego zaczynam od znaczącego „no więc”, bo co sobie cyklu blogowego nie wymyślę, to po kilku wpisach gdzieś mi go kosmos wcina i nie ma kontynuacji. To wiele mówi o mojej konsekwencji, prawda? ;D

No ale teraz jest szansa, że cykl się utrzyma dłużej, niż przez 4 wpisy, bo jestem wnętrzarską zakupoholiczką. Nie, przesadziłam. Jestem wnętrzarską „chciejką”. Ciągle bym coś do domku kupowała, dostawiała, przestawiała, dekorowała. Już nie mówiąc o tym, że ledwie urządziłam pokój dzienny, a już bym go zmieniła na całkiem coś innego ;)

Jak zwykle przydługi wstęp :)

Cykl będzie dotyczył moich wnętrzarskich i dekoracyjnych zachwytów. Rzeczy, które natychmiast wrzuciłabym do koszyka, gdybym tylko zawsze dysponowała gotówką. Po prostu moich chciejstw.

Na pierwszy rzut poszło drewno. Dlaczego? Nie wiem, naprawdę. Może dlatego, że pewna drewniana małpka odkąd pamiętam, tzn. odkąd to jak mieszkam stało się dla mnie ważne, zaprząta moje myśli :)

DREWNO DLA MNIE:








1. Drewniana małpka (proj. Kaj Bojesen) do kupienia np. w Kapibarze.




2. Świecznik String (Ferm Living) do kupienia np. w Amandusie.




3. Zawieszki i figurki Rabbit do kupienia w sklepach ze strony OyOy.




4. Geometryczny naszyjnik do kupienia na Etsy.




5. Półki-domki (Bloomingville) do kupienia np. w Aga Martin.




 


podpis photo podpis_zps20d4de9e.png




4 komentarze

  1. oj Kochana jak ja się pod tym "chciejstwem" podpisuje...obiema rękami:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że trafiłam w gust ;)
      Gorzej, że teraz obie jesteśmy chciejki ;D

      Usuń
  2. ooooo do małpki to i ja mam słabosć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka!
      Czy Twój luby, tak jak mój, wykazuje kompletny brak zrozumienia dla tej słabości? ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram