Nie, nie słucham akurat teraz Enter Sandman Metalliki ani Girl With One Eye Florence+The Machine, a tam jest o spaniu z jednym okiem otwartym.
 
Po prostu znowu jestem niewyspana (o, tu byłam niewyspana, na przykład) i chyba muszę się zacząć przyzwyczajać, że to u mnie stan chroniczny. Hm, powinnam się już dawno przyzwyczaić, bo nie mam 5 lat i parę "niewyspań" za mną, ale jakoś nie mogę. Wolę marudzić :)
Wiem, że "spać z jednym okiem otwartym" nie odnosi się do stanu niewyspania, ale tak mi się jednak skojarzyło, i co mi zrobicie? ;)

Jest za dużo fajnych rzeczy do robienia i czytania, żeby spać! No, chyba, że w takiej pościeli, że jest w stanie oderwać mnie od gier i zabaw codziennych ;)
"Taka" pościel to musi być oczywiście kolorowa. I ładna. W miarę możliwości NIE w kwiaty...(może jedną czy dwie zniosę) ;)


Moi absolutni pościelowi faworyci (czemuż, ach, czemuż takie to drogie, buuu) to Dog 1 i Dog 2 firmy Getzzz:



Z tej samej firmy spodobał mi się jeszcze wzór Horses:



Esprit ma kilka pięknych, soczystych wzorów pościeli. A najlepiej chyba wyglądają wymieszane ze sobą!





Spory wybór pościeli Esprit i nie tylko dostaniecie w Czerwonej Maszynie (czerwonamaszyna.pl). O cenach nic nie piszę :F, zaraz będzie coś tańszego ;)




No i w końcu coś na moją kieszeń - pościel IKEA!

Absolutny faworyt, to wzór Eivor Leva:

 


Inne pościele IKEA (w kolejności lubienia) ;)



Spać mi się od tych kolorów odechciało, hahahahaha!

Nie chcę Was zarzucać w jednym blogowpisie tysiącem rzeczy, dlatego wkrótce druga dawka pięknej, kolorowej pościeli.

2 komentarze

  1. Ostrzylam sobie zabki na Eivor Leva, ale jak zobaczylam cene kompletu king size to mi szczeka opadla. Ciekawa jestem czy potanieje. Podoba mi sie szalenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli już, to Ikea Family standardowe 15%, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram