Czy u Was też tak świeci słońce, że musicie się przed nim chować, bo Was oślepia? Macie dziś ze sobą okulary przeciwsłoneczne? Robicie w głowie przegląd tego, co macie, a co chcecie mieć na wiosnę w domu, do ubrania, do czytania, do robienia? ;)

Bo ja, ledwie dziś wstałam, to wiedziałam, że czas myśleć o hamaku :)
Albo chociaż o zawieszanym fotelu, kokonie takim. Niech będzie i w domu, czy na balkonie...
Ale trzeba też się zakręcić wokół jakiegoś na działkę. Gdzie będzie mi się lepiej czytało i sączyło drinki latem, jak nie we własnym kokonie na drzewie lub choćby specjalnym pałąku, gdy drzewo odmówi współpracy? ;D


Myślę o tym hamaku, ale najbardziej myślę o kolekcji TROPICALIA Patricii Urquioli dla MOROSO...



Pomarzyć, fajna rzecz :)

Nic to, kochani, wiśmy i bujajmy się - tego nam życzę. 
W domu i w zagrodzie, bujaj się, narodzie ;D























Zabujałam się w niektórych z tych wiszących siedzisk :) A jeszcze przyjdzie czas na hamaki. To dopiero będzie ;)))


Pucio! ;D
Wasza fu

*I*
V
 


26 komentarzy

  1. jezdem zakochana w takim jednym wiklinowym na moj taras taki chce ,bede je kiedys miala,moje milosci wymarzone:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała i już!
      Może pokażesz, co to za cudo? :>

      Usuń
  2. chętnie mój hamak wymienię na taki bujak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo, chetnie wymienie... cos na Twoj hamak ;)

      Usuń
    2. Funity bujak, jak sobie juz kupi ;)

      Usuń
    3. :DDD
      Cieszę się, kochane, że doszłyście do porozumienia.
      To ja idę po bujak, żeby Wam nie przedłużać wymianki ;D

      Usuń
  3. Odpowiedziałabym: sama się bujaj ;)
    Czyli innymi słowy: życzę ci posiadania super bujaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Biorę sobie Twoje życzenie do serca i w rewanżu niech Ci się Twoje spełni :)

      Usuń
  4. To ja poprosze to ostatnie zdjecie, tylko moze bez facia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne :D
    sama marzę o takiej huśtaweczce :D
    nawet wiem gdzie bym to powiesiła - balkonik, stoliczek z kawką, słoneczko.... muzyczka zza pleców i ja :D baajka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to widzę (oczywiście u siebie!!!) ;D
      Można wbić drugi hak i czasem dla kogoś powiesić drugie kolorowe siedzisko. Jak ten ktoś będzie grzeczny, oczywiście ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Od trzech dni jest na swoi miejscu. Gdzie ono u Ciebie polazło, głupie???

      Usuń
  7. Świetne :) Możemy się w myślach pobujać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;DDD
      Nie bardzo mi pomaga na wielką chęć pobujania się naprawdę.
      Widać słaba z wizualizowania jestem ;)

      Usuń
  8. No i zrobiłaś nam lato ! :)
    Te bujane fotele wydają mi się świetnym rozwiązaniem na blokowe balkony. Małe toto, a miło buja. Ciągle sobie obiecuję ten zakup, tymczasem raczej zmieniam balkony. Znaczy mieszkania, heh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bujane foteliszcze można na szczęście ze sobą przeprowadzać.
      Jak nie można wbić haka, to są jeszcze takie na podstawie i pałąku.

      Usuń
  9. Niech tylko temperatura trochę skoczy to się rozwinę z hamaczyskiem. A takie bujadła genialne, szczególnie to domowe z kolorkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy hamaczysko wie, jak je nazywasz? ;D
      Jeno się zastanawiam, czy do tych kolorów owady nie lgną za bardzo. Do żółtego to na 100%.
      Ponoć za miętowym nie przepadają...

      Usuń
  10. to pierwsze kolorowe cudo mnie rozkochało...
    lato, ejże ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato, mmmmmmmmmm, jeszcze trochę (ciężko się czeka).
      Dobrze, że wiosna po drodze ;)

      Usuń
  11. Kusisz tym latem! Jeszcze wiosna dobrze nie przyszła :)
    bujane fotele, hamaki, mrrr ♥ chyba też się rozejrzę za czymś takim, bo zrobiłaś smaczek na sposób letniego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się można uwalić na kocyk, też nie jest źle ;)))
      Ale jak już raz się zasmakuje hamaka czy innego bujaka, to się do tego wraca :)
      Jest w tym lenistwie hamakowym jakaś niesamowita sielanka i błogość...

      Usuń
  12. rozmarzyłam się...tylko, że u mnie słońca brak! ani promyczka nie ma...
    ale hamak to jest to!:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nie ma? U mnie już trzeci dzień świeci w oczy.
      Oby powędrowało i do Ciebie, ale u mnie też ma być, o! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram