A nie, ja tym razem nie o szafce, choć ona wróci, bez obaw ;)
Od 4 maja w szwedzkich sklepach Ikei pojawi się nowa odsłona, nowa gałąź serii IKEA PS.
"Zapatrzona" w lata 60-70, więc cieszę się niezmiernie!
Raczej dobrze zorientowane źródła podają, że w USA kolekcja będzie dostępna w sprzedaży od sierpnia. Ciekawe, kiedy u nas. W końcu my to stara dobra Ełóropa :F



Kilka upatrzonych z nadchodzącej PS-owej rewolucji mebli i przedmiotów.

Biało-niebieska sofa, lakierowana, metalowa rama i miękkie poduchy. Kolory milion: szwedzkie wzornictwo, greckie kolory :)))



Krzesła, których projekt oparto na modelu z 1986 roku. A miały być lata 60-70!!! Nic to, są naprawdę świetne.



Czarny mini-regał. Na wszystko. Nie będę go tłumaczyć, będę go chcieć ;)



Krzesła z podłokietnikami. Mam nadzieję, że nie będą drogie, bo pasują idealnie na naszą działkę, do saloniku. A tam z zasady nie kupujemy niczego drogiego ;)




Szafka pod telewizor. W wersji biało-żółtej jest świetna! Zrobiłabym z niej szafkę na buty z siedziskiem (czarno-białe i czerwono-białe poduchy), o ile wymiary by się zgadzały ;)



Wygodne krzesło, dobre w domu, dobre w ogrodzie. W czterech kolorach, do wyboru.



Łatwa w montażu, łatwo dostosowująca się do potrzeb: lampka LED.



Kawowy stolik na kółkach. Ten odcień niebieskiego wspaniale pasuje do metalowych powierzchni!


Szklane wazoniki, z wytłoczeniami dookoła. Polne kwiaty będą w nich ślicznie wyglądać :)

 


Zestaw 3 stolików-pomocników. Coś mi przypominają (czyżby stołki Tolix? tak odrobinę?), więc się podobają ;D


Wszystkie zdjęcia z: images.ikea.com

 

7 komentarzy

  1. Fajne te rzeczy, gdybym tylko miala miejsce na to wszystko ;)
    Znasz te stronke? Juz sama nie wiem, moze od Ciebie ja mam?
    http://www.ikeahackers.net/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ode mnie? ;)))
      Aj tam, wszystko to za dużo, a jaka radość z dobrze wybranej jednej rzeczy, która np. pozwala zaoszczędzić miejsca na pięć następnych! ;D

      Usuń
    2. A to jednak od Ciebie... a chcialam byc fajna :F

      Usuń
    3. Przecież jesteś! I na dodatek potrafisz robić ruskie pierogi ;)))

      Usuń
  2. świetna kolekcja, w sofie się zakochałam...
    a w sprawie szafki metalowej psze pani, to od zawsze mi się podobała, a teraz przez tu częste o niej wspominanie zachorowałam nieuleczalnie i szukam kupca na regał z sypialni żeby PS w jego miejsce wstawić...
    i już nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER!!! :D
      Zaglądam do Ciebie regularnie, więc tego przemeblowania nie przegapię! Życzę szybkiego znalezienia kupca :)
      (a sama mam pretekst, żeby zamieścić kolejną część inspiracji z szafką. po prostu szafką, bo wiadomo, że szafka jest tylko jedna!) ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram