Ten tydzień był naprawdę obfity w odkrycia i ogólnie bardzo pracowity. Zarówno "blogowo", jak i zawodowo.
Na szczęście za wspaniałą postawę (czyt.: prawie zero marudzenia i dzielne pracowanie jak mróweczka na wszystkich frontach) dostałam całe mnóstwo nagród:
  • kasę ;DDD
  • wspaniałych gości z piątku na sobotę,
  • odkrycia kolejne, bo jedno napędza drugie,
  • poczucie, że nie marnuję czasu i że coś tam w tej głowie mam,
  • pulpeciki w sosie grzybowym (podstawa sosu czyli prawdziwki i czarne łebki w maśle - od mojego taty) z kaszą i buraczkami,
  • dużo uśmiechu od wszystkich naokoło i samej siebie.
Tak, tak, bo zasłużyłam :)))

A oto, co w tym tygodniu odkryłam i polubiłam.

Etsy Finds 
Nitkowe mandale czyli Oczy Bogów według Jaya Mohlera
Źródło: etsy.com, jayfroggy

Jay sam o sobie: "I starting making Ojos de Dios in my hippie days, back in the late 60's, after seeing Ojos sent as part of an exhibit sent by the Dalai Lama of Tibet. These ojos from Tibet were almost exactly the same as ojos I'd seen earlier made by Hucholes in Mexico. Since then I've evolved my own work to 12-sided designs that I believe encompass patterns of many beliefs around the world. I also commonly weave ojos into an 8-sided pattern, much the same a the Navajo adaptation of the Ojo de Dios."


Od razu go polubiłam, a jego mandale... Hipnotyzujące! Muszę poszukać większej ilości informacji o Oczach Bogów.



Piękne... Latem, gdy będę sobie siedzieć na działce, zrobię taką, obiecuję :)



Mieszkanie
Śliczny apartament retro
Źródło: flickr.com, katisworld

Szukałam oczywiście czegoś zupełnie innego, gdy natknęłam się na prawdziwy skarb. Mnóstwo przedmiotów, mebli, tkanin, ceramiki z lat 50-60 ubiegłego wieku. To lubię! 
Naprawdę niepowtarzalny klimat i choć kolory nie do końca moje (za spokojne, ale za to bardzo dobrze oddające upodobania kolorystyczne z połowy XX wieku), to wystarczają mi kształty, wzory i materiały. Sama baza, czyli piękny, wysoki apartament z dobrym światłem wpadającym przez ogromne okna, umożliwia doskonałą ekspozycję zbiorów właścicielki. Widać, że Kati wie, czego chce :)



Naprawdę zachwycające. Obejrzałam wszystkie zdjęcia Kati. Niektóre kilkukrotnie. Niektóre oglądałam baaardzo dokładnie. Mamy tu "starych" znajomych, mnóstwo, i sami się pobawcie w znajdowanie znanych projektów, nie będę Wam psuć zabawy :)




Porcelana, ceramika, szkło
Porcelana Bloomingville
Źródło: grassrootsmodern.com

Zaglądam czasem na bloga, którego adres wstawiłam powyżej, ale ostatnio to nieco zaniedbałam. I to był błąd, bo taką ceramikę lubię i powinna już dawno wpaść w moje chciwe łapki ;) Cena, uwaga, do zaakceptowania!
Delikatny wzór, właściwie połączenie wzorów, bo dopiero zestawienie ze sobą kliku sztuk misek czy kubków Bloomingville daje TEN efekt, jest przeuroczy. Nieco retro, nieco dalekowschodni. Sami popatrzcie :)


 




No, akumulatory na następny pracowity tydzień naładowane :) Jest pięknie!


3 komentarze

  1. Jak tu u Ciebie radośnie i kolorowo! Ojos de Dios cudne, zwłaszcza podoba mi się ich nazwa. Zrobić taką to ambitny plan, naprawdę potrafiłabyś? Ja mam w takich sprawach dwie lewe ręce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Oliwko, dzięki za odwiedziny :) Zobaczymy, co z tego wyjdzie, ale mam ochotę się pobawić. W necie jest kilka instrukcji. Najwyżej wyjdzie jakaś pokraka i wywieszę ją na czereśni, żeby odstraszała szpaki ;)

      Usuń
    2. Więc nikt nie jest idealny. Uspokoiłaś mnie ;))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram