Czasem siedzę przed kompem w domu, wieczorami. No trudno, nie codziennie można kręcić się na karuzeli i robić jajecznicę z jajek Fabergé, fotografując ten wyczyn dla Food & Friens ;D

No to jak już siedzę, to może coś na Naprawdę Dobry Wieczór będę Wam i sobie zapodawać?
Takie krótkie, dobrze nastrajające wpisy? Zdjęcia, żarty prowadzącego czy inną poezję przedpokoju moralnego?
Przy okazji będziecie wiedzieć, że akurat jestem do dyspozycji i możecie mi się zwierzać i takie tam, a ja zaraz odpowiem, albo opublikuję to w Bravo ;D

No to na pierwszy Dobry Wieczór..., no cóż innego, jak nie Muminki!








Dobry Wieczór!
Wasza fu :)

9 komentarzy

  1. Dobry Wieczor, Wielka Fu! Gdzie moje kule-sniegule?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy bym umiała zjeść ciastko w kształcie Muminka ;D

      Usuń
  3. Oo, muminki. A wiesz, że Jagoda jeszcze z Muminami słabo zaprzyjaźniona.. wierzę, że to przyjdzie z czasem/wiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę :)
      Mnie próbowano przekonać do "O czym szumią wierzby" i nadal nie cierpię!
      Przeczytałam dziś o Jagodzie kontra holenderskiej służbie zdrowia. Brak słów :/
      Oby wszystko już było dobrze, nie może być inaczej!

      Usuń
  4. Kocham Mumimnki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram