Na ślicznym blogu Oli znalazłam fajny konkurs pobudzający kreatywność i pozwalający na zaszalenie w sklepie bez wydania ani złotówki.
Trzeba "iść" na stronę Ikea i wybrać z niej takie tekstylia, jakie najbardziej chcielibyście mieć w swoim pokoju. W pokoju, jaki widzicie w wyobraźni na hasło "Twój pokój".

Myśl przewodnia tego konkursu to "W nowym wystroju, w lepszym nastroju", a nagrody są superanckie!

Link do bloga Oli, do wpisu konkursowego:


A takie tekstylia wybrałam do mojego wielkiego kąta do czytania i moszczenia się przed telewizorem :)))
Słowo "pokój" kojarzy mi się od razu z kanapą, lampą, poduchami i kocykiem, czyli tym wszystkim, czego funity potrzebują, by pochłaniać książki ;D
Ech, mówiłam już Wam, że pewnego deszczowego dnia urlopu usiadłam rankiem na kanapie, obłożyłam się poduszkami i przeczytałam od deski do deski "Mężczyzn, którzy nienawidzą kobiet" Stiega Larssona?
Tak, w jeden dzień, nawet obiadu nie zjadłam, wstawałam tylko jak NAPRAWDĘ musiałam, a od kiedy to człowiek musi jeść? ;D






Wasza fu :)




Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram