Wiosna przyszła i śmiejemy się z koleżankami, że stroić się człowiekowi chce i kręcić w plisowanej spódnicy przed lustrem też się chce! ;)
Tylko szafa wydaje się, jak zwykle, jakaś taka pusta.
No ale przecież mamy karty kredytowe, a od 8 marca (od dnia kobiet, tak tak) w sklepach H&M będzie dostępna kolekcja Marni!!!
Spot reklamowy do tej linii stworzyła Sofia Coppola (hm.com).

Moda
Marni for H&M
Źródło: vogue.co.uk


Jest w tej kolekcji kilka rzeczy, które baaaardzo mi się podobają i mają znośną cenę.
Przede wszystkim podobają mi się odważne zestawienia wzorów i trafiony w "mój" wachlarz kolorów, bo jeśli chodzi o krój, to troszkę na łatwiznę poszli i powtórzyli po kilka razy ten sam, zmieniając tylko kolory lub "grafikę". Co nie jest złe w sumie, bo jeśli jest to krój flagowy, sprawdzony, to wystarczy przymierzyć jedną bluzkę i można wyjść z przymierzalni wiedząc, że jest jeszcze 5 tak samo dobrze leżących, a w różnych wzorach.
Chyba się na 2-3 rzeczy skuszę. Uuuups, muszę sprawdzić, czy w moim mieście ta kolekcja w ogóle będzie :/


Tkaniny
Kolekcja Power Pop - Jenean Morrison dla Free Spirit 


Jest retro, jest wiosennie i są odważne pastele, tak lansowane na nadchodzącą porę roku. Już widzę poduchy albo patchwork z tych tkanin! Od razu na piknik albo do ogrodu z nimi.
Pani Morrison pisze też bardzo przyjemnego bloga: jeneanmorrison.net 
A w nim mnóstwo inspiracji, nowych wzorów, grafiki radującej oko i pozytywnie nakręcającej.


Zakupy
Talerzyki PONTUS Rörstrand za 1 zł!
Źródło: allegro.pl 

 
Tak, to mój zakup, z którego jestem wielce dumna i kontenta. Ręcznie malowane talerzyki biało-kobaltowe. Serię produkowano w latach 60. ubiegłego wieku.
Dwa razy przegapiłam koniec aukcji z tymi kwiatowymi ślicznościami i dwa razy odczułam wielką ulgę, bo nikt ich nie kupił. Co więcej, kosztowały wtedy prawie 9 zł więcej ;)
Widocznie tak miało być, że kupiłam je za trzecim podejściem i to za 1 zł.
Jestem ciekawa, za ile poszłyby na etsy albo na ebayu...
Bo na tradera.com osiągają (4 talerzyki) cenę od ok. 50 zł do  ok. 350zł!!!


Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram