Już od dawna mam ją na celowniku, to się w końcu podzielę. Bez zbytniego gadania, bo jak coś jest proste i dlatego ładne, to po co to komplikować, hę? ;)


Zaczęło się, a jakże, od biało-niebieskiej porcelany. Bziku bzik ;)
Pani Anna nazwała wzór, który spowodował, że zwróciłam na nią uwagę: BLACK IS BLUE. Przewrotnie :)
Wzór jest super. Nienachalny, delikatny, mniam.

Black Is Blue



Jak tylko zaczęłam wnikać, co też jeszcze ona wymyśla - wsiąkłam. To jak najbardziej do mnie przemawia.
Kolejne prywatne, samodzielne odkrycie do umieszczenia gdzieś w wymarzonym domu :)

Uchwyty: Flower i Dot




Można nimi szafę lub komodę odmienić, można je przymocować do ściany, w grupie, żeby służyły jako np. wieszaki na biżuterię. No a przede wszystkim służą do patrzenia na nie i cieszenia się, że takie ładne są ;)))


Wieszaki-Ptaszki Ruth M




Ćwir, ćwir :) Jak widać, ptaszki potrafią u Anne Black usiąść też sobie na talerzu i dzielić z nami posiłek.


Wazoniki Flower


Piękne, aż korci, żeby postawić je wszystkie razem (a to nie wszystkie, jakie są dostępne) i do każdego włożyć po jednej prostej roślince.

Anne Black robi też biżuterię. Tej akurat nie jestem fanką, ale porcelanowe pierścionki mi się spodobały.


Zachęcam do zajrzenia do sklepu Anny: shopanneblack.com
na jej stronę: anneblack.dk

Wszystkie zdjęcia pochodzą z tych właśnie stron www.

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram