Lubię sztukę, bo jest ładna!
Uwielbiam ten tekst :D

Ale to dopiero początek. Obcy. Chewbacca. Frida Kahlo. Vivienne Westwood. Johnny Depp. Kot z Cheshire. Darth Vader. Andy Warhol. Godzilla. Lady Gaga.
Wszyscy mają ze sobą coś wspólnego: kiedyś byli mali i bawili się kucykami Pony. Tak, nawet Darth Vader :F
I pewna bardzo zdolna bestyjka to dostrzegła i stworzyła serię My Little Pop Icons.

Oto Mari Kasurinen i jej "zabaweczki" :)

Spippo - Mari na DeviantARCIE

My Little Alien, spippo


 My Little Vivienne Westwood, spippo


My Little Darth Vader, spippo


 My Little Chewbacca, spippo


 My Little Elvis Presley, spippo


My Littles jest znacznie więcej, trzeba sobie pooglądać samemu, wybrać najulubieńsze, zakochać się w nich i pragnąć ich pod choinkę ;) Co roku! Nawet, jak się jest po trzydziestce, jak ja :F

No, nie bez powodu wśród ulubionych kucyków mam Vivienne Westwood :)

Gdybyście mogli zasugerować Mari, kim ma być następny kucyk, to kogo byście wybrali?
Bo ja Marge Simpson ;D


1 komentarz

  1. Funita, rozchybotałaś mi wyobraźnię wpisem Twem. Bo ja zachciałam pod choinkę Witkacego w kucyku. A nawet tuzin takich kucyków. Z kacykiem oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Każdy komentarz jest mądry i potrzebny! Kocham komentarze!!! ;D

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Instagram